Tréningekről

Tréningekről

Ajánlat

Kedves látogató, tisztelt uram!

Lehet cifrázni a végtelenségig… És le lehet egyszerűsíteni.

Megpróbálom a lehető legegyszerűbben:

Valószínű nem véletlenül olvasgatsz itt, vagy tévedtél ide. Valószínű azért, mert valamire szükséged van. Vagy előrelátó vagy és szeretnél valamit megelőzni, valamit elkerülni, vagy van valami kisebb-nagyobb gondod, kellemetlenséged, tüneted, betegséged.

Nyilván nem mindegy a te szempontodból, de vagy erre, vagy arra a torna tudása és gyakorlása jó lesz.
Vedd észre, hogy avalódi segítség, a valódi megoldás itt van!
Tanuld meg az intim tornát (mi sem egyszerűbb). És tornázz napi 10-15 percet!
Ennyi? Igen. És biztosan fogsz erősödni. Jobb lesz.

Utószó:
Ha most nem érzed, hogy jelentkezned kell, akkor valamit rosszul csináltam, írtam. Egy csomó dolgot még ezen az oldalon is olvashatsz, vagy kérlek írd meg kérdéseidet, vagy hívj fel bátran, hátha szóban könnyebb!

Mobile: +36 (20) 9466-065

Tisztelettel: Nagy Miklós

Hívd el barátaidat

Hívd el barátaidat, ismerőseidet!

Ha vannak a közeledben olyan emberek, akiket érdekel a torna, egyeztessünk időpontot, helyet, és kiscsoportban is megtanulhatjátok a tornát. (Volt aki a sógorát, volt aki a munkatársát “szervezte” be, és volt aki az apját…)
Ha van a környezetedben néhány érdeklődő, szervezkedj egy kicsit, a kölcsönös előnyök érdekében.
Keress inspiráló társakat (ne visszahúzókat) Ha céged van, a munkatársaiddal is megbeszélheted.
Vannak akik a barátnőjüket “szervezik be”. (Azt fontos elmondani, hogy a nőknek és a férfiaknak külön tartunk órákat.)

Divat lett intimtornázni 🙂

Csoportos tréning

Csoportos tréningek

A csoportos tréningeket egy adott helyre, időpontra hirdetjük meg. (nőknek és férfiaknak külön-külön) Én Pécsett és környékén tartok tanfolyamokat. (lásd itt)
(Az egyéni tréningeket egyénre szabva mindig külön egyeztetjük.)
A csoport különböző életkorú, egészségi állapotú emberekből áll. A céljaik is különbözőek lehetnek, van aki megelőzés céljából jön, van akinek panasza van, van aki csak kíváncsi.
Így mindenki a torna teljes tananyagát megkapja, és abból arra koncentrál jobban, ami őt érdekli. Ez 12 órányi idő. Én magyarázok, ti hallgattok, tornáztok.
Ruházat:
A tréningekre laza kényelmes ruházatban gyere, szabadidőruha, vagy hasonló. Zokniban vagyunk, sportcipő nem kell. A tornára biztosítunk polifoam szőnyeget. Hozz magaddal egy nagyobb törölközőt, vagy hasonlót, amivel letakarhatod. (Megizzadni nem fogunk.) Célszerű egy kis víz. Szünetek lesznek.
Hogyan folyik a tréning?
A foglalkozásokon lépésről-lépésre haladunk, a legegyszerűbb mozdulatoktól építkezünk. A tréner (mi) szövegelünk, magyarázunk a résztvevők, figyelnek, és tornáznak felváltva. Mindent alaposan elmagyarázunk, bemutatunk (már amit lehet, mert a rejtett izmaink még a tréner előtt is rejtve maradnak.) A tréning végén mindenki kap két feladatsort, rajzokkal, magyarázatokkal, amit otthon tud végezni.
Otthoni torna
Mindenki, a tréningen kapott saját “edzésprogramját” végzi saját állapota, céljai szerint. A gyakorlás hatását te is, partnered, környezeted is meg fogja érezni napokon-heteken belül.

És a végére egy kis megnyugtatás:
Senkit, semmilyen kellemetlenség nem fog érni. Nem kell elmondani, ki miért jött, nem kell levetkőzni, senkit nem kell megérinteni, és senki nem fog megérinteni. Nem fogunk faggatni senkit, ha úgy gondolod, meg sem kell megszólalnod. (Természetesen attól még megtanulod)

Egyéni tréning

Egyéni óra

Az Kriston Intim Tornát általában csoportos tréning formájában oktatjuk. Lehetnek azonban olyan esetek, amikor egyéni órára van szükség. Pl. egészségügyi okok, de lehet más eset is pl. elfoglaltság, sürgősség, stb. Az is előfordul, hogy valaki a tréning után szeretne még további órákat. Ezért van lehetőség négyszemközti, egyéni órára is. Ilyenkor az igényeket és lehetőségeket egyedileg egyeztetjük. Ebben az esetben a tanfolyam ideje is rövidülhet is, mert bizonyos dolgokat, akir nem érdekesek a konkrét személy részére, nem mondom el. A fizikai torna tartalma azonos, vagyis mindig, mindenki, mindent megtanul tornáztatni.

Időpont egyeztetés:

  • Nagy Miklós ajánlott Kriston Intimtorna tréner +36 20/9466-065 nagy.intimtorna@gmail.com

Ellenjavallat

Amikor nem szabad tornázni

  • Alhasi vagy záróizmon keresztül végzett műtét után 6 hetet várni kell várni. Utána is szakorvos engedélye után szabad tornázni.
  • Fontos megjegyezni: Ha netán egy műtét vár rád, érdemes előtte megtanulni a tornát és gyakorolni is. Mindezt azért, hogy a regeneráció egy jobb állapotodban kezdődjön el. (Magyarul a műtét előtt már erősödsz, ügyesedsz, tehát utána könnyebb lesz)
  • Kismedencei daganat esetén kérje kezelőorvosa javaslatát.

Hogy működik ez az egész?

Ha poénos választ kéne adni, azt írnám: Jól

De álljon itt egy kis magyarázat:

  • A Kriston intim tornát 12 óra alatt tanítjuk meg.
  • Csoportos és egyéni órában tanulhatod. (Mindenki megtanulja)
  • A 12 óra 2×6, vagy 3×4 órás bontásban folyik. Egyéni óra tényleg egyéni, vagyis az igények-lehetőségek szerint egyeztetve.
  • A csoportos órákat férfiaknak és nőknek külön-külön tartjuk.
  • A tréning alatt megismered az anatómiai felépítésedet, pontosabban azt a részét, amire szükséged lesz.
  • A torna az ember testi-érzelmi működéséből indul ki, tehát ez az alapja az egésznek.
  • Ez biztosítja, hogy igaz, hatásásos, működik.
  • A torán mindenki megtanulja az alhasi izmainak differenciált, akaratlagos mozgatását, aminek révén a változások bekövetkeznek.
  • Sok történetet mondok el, amelyben mindenki rátalálhat saját történetére, jön az aha élmény, és rájön, hogy hol, mit érdemes változtatni.
  • Mindenki kap néhány nagyon hasznos, a mindennapi életvezetéshez hasznos tanácsot, ami szintén segíti az egészségesebb, örömtelibb életet.
  • A torna során mindenki megismeri a test és az érzelmek egymásra való hatását, így rájön az egymást (eddig) hátráltató, vagy (mostantól) segítő összefüggéseire.
  • A tréning kb. 300 apró egymásra épülő mozdulaton át megtanít két 10-15 perces gyakorlatsorra, amivel aztán otthon tud gyakorolni, erősödni, ügyesedni.
  • A tréningen kapcsolatot építünk ki (és a gyakorlás során ezt fejlesztjük) agyunk és az alhasunk izmai szövetei között, aminek két egymást erősítő hatása lesz.
  • Az első hatás, hogy egyre ügyesebbek, erősebbek leszünk.
  • A másik hatás pedig azt eredményezi, hogy az érzékenység fokozódik, vagyis az izmok és szövetek által küldött jeleket egyre inkább érezzük, ezzel fokozva az irányítást és alkalomadtán saját örömérzetünket.
  • Bármely életkorban érdemes megtanulni, gyakorolni. (Gyerekeknek külön van torna)
  • A torna, és a hozzákapcsolódó tudás, szemléletmód elkísér egész életedben, és a környezeted is profitál belőle.
  • A jó hír, hogy mindenkinek segít aki megtanulja. Rossz hír, hogy csak annak.

Ha most nem érzed, hogy jelentkezned kell, akkor valamit rosszul csináltam, írtam.
Kérlek írd meg kérdéseidet, vagy hívj fel bátran, hátha szóban könnyebb.

Nagy Miklós Mobil: +36 (20) 9466-065 Email: nagy.intimtorna@gmail.com

Kérdések a tréningről

Ilyen kérdések merülnek fel általában

1. Mi történik a tréningeken?
A tréning alapvetően tanulás. A résztvevők megismerik az alhas anatómiáját funkcióit. Megtanulják azokat az egyszerű mindennapi szokásokat, amelyekkel védhetik egészségüket, megelőzhetik a betegségeket. Megtanulják a Kriston Intimtorna gyakorlatait, aminek végzésével otthon erősödnek, ügyesednek. Az elhangzó történeteken keresztül megismerik a test és az érzelmek közötti kölcsönhatást. A torna nem egy szigorú valami, hanem egy jó hangulatú órák, melyek segítenek a résztvevőknek nagyobb kontroll alatt tartani alhasuk izmait, szerveit, funkcióit.

2. Kinek ajánlott?
Mindenkinek! Aki egészséges, azért, hogy az is maradjon. Aki beteg, azért, hogy gyógyuljon.

3. Csak férfiaknak van intim torna?
Nem. Nőknek is tartunk órákat, de nincsenek vegyes csoportok. Vagy csak férfiak, vagy csak nők vesznek részt az órákon. A torna jelentős része azonos, mindkét nem megtanulja alhasi izmait úgy mozgatni, ahogy előtte el sem tudta képzelni. A nőknek szánt weblapot itt találod

4. Mitől függ a fejlődés?
Tüneteidtől (ha vannak), kötőszöveted, izomzatod állapotától. A gyakorlás mennyiségétől (naponta ajánlott). A gyakorlás minőségétől (Célszerű odafigyelni, és “küzdeni”. Szokásaidtól (Pl. nehéz fizikai munka, vagy függőleges gerinccel végzett sport, étkezés…)

5. Mikor nem szabad tornázni?
Kismedencei rosszindulatú daganat esetén, ha az orvos nem engedélyezi. Műtét után 6 hétig, és utána is csak a szakorvos engedélyével.

6. Mindenki meg tudja tanulni?
Igen. Lépésről lépésre haladunk, egymásra épülő gyakorlatokon keresztül tanítjuk meg a gyakorlatokat. Férfiak és nők fiatalok idősebbek, mindegy hány évesen kezdi valaki. Mindegy, hogy szült vagy sem (mármint a hölgyek), kismamaként, anyaként, műtöttként, vagy megelőzési szándékkal érkezik valaki. Mindenki képes elsajátítani, aki képes a gátizmok tudatos mozgatására. Mozgássérültek is!

7. Hol vannak tréningek?
Az ország számos területén, és környező országokban. Én jelenleg Pécsett. és környékén tanítok. Ha másutt van igény, kérlek keress egyeztetés céljából!

8. Vannak klinikai tapasztalatok?
Számos tapasztalat van. A torna 30 éves fejlődése során, rengeteg tapasztalat gyűlt össze férfiak és nők, fiatalabbak, és idősebbek, tünetmentes és tünetekkel rendelkező tanulók-tornázók révén. A trénerek is végeztek felméréseket, gyűjtöttek célirányosan eredményeket, visszajelzéseket.

Klinikákon is folytak, az orvosi kutatásokra vonatkozó, nagyon szigorú feltételek között végzett kutatások kifejezetten a Kriston Intim Torna hatásosságát vizsgálandó.

Ezek egy részében férfiak másik részében nők vettek részt. Az utóbbiakról olvashatsz itt.

Szent Rókus Kórház nőgyógyászat-urulógia ambulanciája. A vizsgálatban 40 nő vett részt. A Kriston Intim tornát 10 héten át, heti egy órában tanulták. A méréseket az 1. és a 10. óra után végezték. Otthoni tréninget végeztek reggel és este, napi néhány percben a résztvevők. Műszerrel mérték a hüvely záróizmának erejét, gyorsasági erejét, erő-állóképességét, koordinációját.
Eredmények: Az izomerő-állóképesség azaz, hogy maximális erőt, adott időtartományon belül mennyire képes megtartani, 152%-al fejlődött. Az átlagos szorítóerő növekedés 10 hét alatt 132%-os volt. A stressz inkontintinencia 10 hét alatt 92%-ban megszűnt.

9. Lesz-e izomlázam?

Lehet izomlázad, de ez csak annyit jelent, hogy intenzívebben mozgattad alhasi izmaidat, mint amit eddig megszoktak.

Kinek érdemes intim tornázni?

Mindenkinek

Egy pici anatómia:

Az ember jelentős részben függőleges gerinccel éli az életét. A gerinces állatok jelentős része vízszintes gerinccel.

Az ember alhasi szerveinek súlya a medencét lezáró vízszintes zárólemezen (gát) nyugszik (többek között) az tartja. A gerinces állatoknál ugyanezt a szerepet a hasizom látja el.

Az ember életmódjától függően ez a vízszintes zárólemez és a felette levő szervek, valamint azok funkciói károsodhatnak. Ezek alul működéssel, vagy túl működéssel reagálnak. Ezek a tünetek.

Egy pici pszichológia:

Az embernek lelke van. Érzelmek sokasága van jelen. Ma már lassan átmegy a köztudatban, hogy az érzelmeknek  a fizikumunkra (hormonokra, szövetekre, izmokra) gyakorolt hatása. Ezt többféle iskola többféle szavakkal kifejezésekkel picit eltérő megközelítéssel képviseli, de fordulhat keletre vagy nyugatra az ember, nézhet időben picit vissza, vagy tekinthet távolabbra, mindenütt megjelenik valamilyen formában.

A Kriston Intim Torna felismeri ezt a lényeges elemet, és beépíti a tréning anyagába. Többek között ezért sem lehet 2-3 óra alatt megtanulni.

Egy kis mindennapok:

A család, környezet számtalan ismeretet tapasztalatot átad az együttlétek során. Jelenlegi kultúránkból hiányzik az intim területekről folytatott diskurzus. Talán egy példa segít: Az apák elmondják fiaiknak, hova vigyék az autójukat javíttatni. A fiók megkérdik apjukat: “Apa tudsz egy jó villanyszerelőt ajánlani?” De tipikusan egyik sem mondja-kérdi, mit tegyen, ha gondjai vannak, vagy csak elbizonytalanodott…

Pedig nem kevésről van szó, mindenkinek az egészségéről, a környezet egészségéről, családról, gyerekekről…

Nos azt is mondhatjuk, hogy a Kriston intim torna hiánypótló, mert segít. Neked is fog segíteni.

Női Intim Torna

Nőknek is

A Kriston intim torna egyformán ajánlott, és hasznos férfiak, és nők számára.
Ugyanígy egyformán ajánlott fiatalabbak és kevésbé fiataloknak egyaránt.
Ez az oldal férfiak számára jött létre, de itt találod a nőknek készült oldalt.

De kereshetsz is közvetlenül:

Mobil: +36 (20) 9466-065 Email: nagy.intimtorna@gmail.com

Nulladik óra

Nulladik óra?

A kérdések-kétségek tisztázásáért

Miután az intimtorna sokak számára ismeretlen, esetenként szervezek “Nulladik órát”, ami arra való, hogy a tréning előtt megtudd érdekel-e ez téged, vagy sem.

Egy nagyon jó hangulatú másfél órát kapsz, és úgy mész haza, hogy sok-sok érdekes információt viszel magaddal.  Utána eldöntheted, hogy benevezel-e egy hosszabb kurzusra tapasztalni, micsoda hihetetlen változáson megy át a lelked és a tornáztatott szerveid, izmaid is.

Az órákon csak férfi résztvevők lesznek.

Valaki úgy fogalmazott: „Útmutatást kapsz az életedhez.” A nulladik óra végén természetesen lesz lehetőséged kérdéseket feltenni. Utána telefonon, vagy mail-ban (akár névtelenül is) megkereshetsz.

De többet majd a NULLADIK ÓRÁN.

Aki pedig kedvet kap azonnal a tréningen. Itt tudsz jelentkezni

Tévhitek

Ne gondold!

  • Én intim tornázom (annak, aki “csak úgy” szorítgat)
  • Nagyanyáink sem tornáztak. Tény. Nem is ilyen életformát éltek. (És panaszaik is voltak)
  • Még fiatal vagyok… Már öreg vagyok…
  • Majd a télen, majd ha kész a ház, majd ha…
  • Nem voltam soha ügyes tornából. Én mindig jó voltam tornából.
  • Én gyenge vagyok. Én erős vagyok alapból.
  • Pasiknak nem kell, ez olyan női dolog…
  • Nőknek nem kell, az olyan pasis dolog…

Inkább jelentkezz itt!