A tréning és az otthoni tanulás

A Kriston Intim Torna egyrészt egy tanulási folyamatból (csoportos vagy egyéni tréning), és egy otthoni rendszeres gyakorlásból áll.

A tréning alatt megtanuljuk (mindenki), a mozgás elemeit, majd az abból felépített gyakorlatsorokat, amit írásban mindenki személyre szabottan megkap a végén.

Az otthoni gyakorlás során (amihez az elején jól jön az írásos segítség, aztán már természetes nem lesz rá szükség) mindenki a saját tempójában végezhet az erősítést, saját egészségének megóvását, javítását.

Hasznosítja azokat az anonim történeteket is, amelyeket a tréningen hall.

További segítséget jelentenek azok a tanácsok, amikkel csökkentheti a mindennapok ártalmait, és picit módosítva a szokásain sokat segíthet magán, ill. segíthet ezt elterjesztve szeretteinek is.

Mindezek után miben is jelenik meg a változás?

  • Növekszik az alhas izmainak ereje. Minek? Pl. javul a megtartás képessége, és az örömszerzésben is számtalan előnye lesz akár nőkről, akár férfiakról van szó.
  • Növekszik a gyorsaság (lassúság) is. Minek gyorsaság? Pl. Azért, hogy olyan gyorsan összehúzhasd az alhas különböző izomcsoportjait, amilyen gyorsan csak akarod. Hogy minek a “lassúság”. Pl. azért hogy ne szaladj előre a partnereddel való együttlét során.
  • Növekszik az állóképesség is. Minek? Hogy tovább bírd. Akinek gondjai vannak a visszatartással, az  hosszabb ideig tudjon visszatartani. Egy másik értelme és haszna, aki állóképesebb: Az hosszabban képes állni.
  • Növekszik az ügyesség: Minek? Hogy jobban belakjuk az alhas területét. Hogy jobban kontrolláljuk, mi is történik bennünk, velünk. Hogy magabiztosabban érzékeljünk. Hogy magabiztosabban mozgassunk-mozogjunk.

10 hetes szakszerű gyakorlás után 10X olyan erős lehetsz. Nem csak te veszed észre;)

Reméljük, hogy  érzékelhető, hogy egy tervszerű gyakorlatsor, megtanult mozgás célszerűen végezve milliószor több, mint a spontán szorítgatás, amit néhányan “intim torna” címszóval végezgetnek.